Reklamasjon og angrerett

"Hjelp! Noe er feil!"

Ikke få panikk, vi skal hjelpe deg så godt vi kan. Det første du bør gjøre er å kontakt oss per e-post post@sovgodt.no. Da vil vi raskt kunne løse problemet på en best mulig måte for deg.

Vennligst sørg for at du beskriver saken så godt som mulig. Da er det enklere for oss å hjelpe deg, og det blir ikke så lett misforståelser. Det fører igjen til at du får raskere og bedre hjelp.

Angre kjøp på mottatte varer

Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i ubrukt tilstand i original emballasje med alle merkelapper på. 
Angrerettloven sier at kunden må melde fra til selger innen 14 dager etter at han eller hun mottok varen for å kunne angre. Fyll ut returskjema som følger med i pakken.  

Feil med leveransen

Det kan naturligvis skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt ønsker vi at du kontakter oss på post@sovgodt.no og forteller hva du har mottatt. Du har fri retur og vi sender selvsagt det rette produktet så fort som mulig.

Skade på leveransen

Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet mens den er på vei til deg. Da er det godt å vite at vi har avtale med Posten slik at du ikke risikerer å tape pengene du betalte for den ødelagte varen. Det første du bør gjøre er å gi beskjed til oss per e-post post@sovgodt.no. Vi svarer deg så fort som mulig. Vanligvis må vi be deg om å fylle ut et skademeldingsskjema og levere inn den skadde pakken på postkontoret. Dette er for at vi skal kunne sende et erstatningskrav til Posten. Vennligst ikke returner skadde pakker direkte til oss, da vil ikke skaden bli registrert av Posten.

"Hva skjer etter at jeg har kontaktet dere?"

Vi vil svare deg så fort som mulig og finne en løsning som du kan være fornøyd med. Vi klarer normalt å svare på alle saker i løpet av neste virkedag.